kjetild Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Hei alle glade. Jeg er ny her inne, med ny 2008 Avensis stv 2,0D4D. Har et par spørsmål hva modifikasjoner anngår! Har lest litt på gamle tråder her, og har følgende spms: 1: Er det en stor sak og oppgradere til Bi Xenon?, evt også tåkelysene?, og hva vil dette koste meg? 2: Tiden for anskaffelse av "sommerlisser" er inne, hva er best dim på dette? vurderer 18" eller 19", og hvor stor bredde er "funksjonellt greit" Erfaringer mottas med STOR takk! 3: Hva regnes for det mest kurante senkesettet? Det som Toyota kan levere orginalt eller? Bilder kommer så snart "vogna" har kommet fra fabrikken, og er ferdig rigget. God påske forresten:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei og gratulerer med ny Avensis! 1: Har ikke gjort dette selv men tobbelobben har gjort dette. Du kan eventuelt spørre han om flere råd og tips. http://www.bilforumet.no/avensis/174224-nye-avensis-2-0-d4d.html 2: Jeg kjører med 225/40 på 18" felger med 30mm senking. Jeg så for noen dager siden at dekkene tar litt oppi fremme i et plastdeksel uten at jeg har merket noe under kjøring. Litt sporing må man regne med... 3: Jeg kjører med H&R 30mm. Sammen med 18" felger er bilen relativt stiv og jeg føler at den oppfører seg veldig godt på veien. Kjøpte bilen i august, så jeg er veldig spent på hvordan den oppfører seg med fullastet takboks og baggagerom i sommerferien.... 225/40 18" og 30 mm senking var heller ingen problem å få inn i vognkortet. Kjekt å ha alt etter boka på såpass nye biler mener jeg :) Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Takker for kjapt svar. Får forske litt til i dette. Tiden vil vise hva som skjer, men er helt enig med deg at ting bør i "boka". Også greit at det går lovlig for seg. Flott dag videre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg