sindre88 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 kan hende at det er jeg som er helt idiot, men når jeg skal lage en ny ''tråd'' å legge ut bilder av bilen min trykker jeg på der det står sett inn bilde, da får jeg bare beskjed om å legge inn en url adresse hvor bildene mine ligger. kommer ikke sånn knapp med ''bla igjennom'' som det pleier å gjøre.. Noen som kan hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epsen Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 kan hende at det er jeg som er helt idiot, men når jeg skal lage en ny ''tråd'' å legge ut bilder av bilen min trykker jeg på der det står sett inn bilde, da får jeg bare beskjed om å legge inn en url adresse hvor bildene mine ligger. kommer ikke sånn knapp med ''bla igjennom'' som det pleier å gjøre.. Noen som kan hjelpe meg?? Er slik at du må laste opp bilder i ditt galeri, og så må du legge inn linken fra bildet ditt når du blir bedt om og skrive inn URL til bildet du vil vise :) er ikke noen server der man bare kan bla gjennom og laste bilder rett opp :P Siter Audi A4 avant 1997 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket Registrer deg og last opp de bildene du vil ha opp her. Etter lastet opp, kopierer du / URL Linken som hvises under bildet/bildene du lastet opp på photobucket. Lim inn her i forum på din egen tråd eller hvisnings tråder:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 en dobi Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg