The Gølf Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Hei alle sammen.. Jeg lurer bare på dette merke er noe kjent eller om noen har hørt noe (erfaringer) om dette produktet! TA-Technix Kan få kjøpt et justerbart senkesett av dette merke for under 4k.. er det noe å satse på? mvh Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Jørgensen Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hei Jeg har akkurat bestilt, har bare hørt positivt om det egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 hej.. ja det er ett bra å billig senkesett.. det syns nå jeg... det er masse masse god omtale ang disse.. men en del negative å. men til den prisen er det absolutt å anbefale.. syns nå jeg... Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg