slitenvolvo Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Jeg er lei av at hjulbuene på min 740 sedan stadig får juling. For å få en noenlunde permanent løsning på problemet vurderer jeg å lakkere hjulbuene (der de buler ut fra skjermen) med svart body-skydd på en rød bil. Noen som har prøvd dette? Ble det :thumb eller :puke: Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Sånn som jeg fårstår det. så buler lakken i/ved hjulbuene ut? Det høres ut som rust, å du kan ikke lakke over det. Rust må fjernes! så grunne, og lakere...og ha på tectyl hvis det er svart der fra før Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Nei, tror du misforstod litt. Er noen få flekker med overflaterust etter vinteren, men ikke noe jeg ikke kan touch-up lakkere. Men siden dette er ett utsatt område, så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne ha på body-skydd, som er mer robust enn vanlig lakk. Det som skulle lakkeres, er hjulbuen opp til den kanten der den ikke lengre stikker ut fra skjermen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Maskere det fint til slik at det ligner " Steinsprut beskyttelse" som man fikk til 240, da kan det bli fint...men ville nok gjort godt grunnarbeid slik at du kun trenger å gjøre det en gang liksom:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Tenkte egentlig å ta rundt hele hjulbuen. Grunnarbeidet er jo såre enkelt, er bare å matte ned lakken og vaske skikkelig før man lakkerer. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg