wu-style Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hei har tenkt til å opptatere sentrallåsen til fjernstyrt sentrålås, har kjøpt et kit oss bs bildeler.. er det noen som vet hvor den orginale sentrallås boksen sitter...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 i min a4 sitter ligger den i bagasjerommet, rett under det høyre baklykten, under "gulvet", i en slags skumgummi sak. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 kan stemme det,for når jeg vrir på nøkkeln hører jeg lyd fra bagasjerommet. er det noen flere som har byttet til fjerstyrtsentrallås...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 fant motoren, den satt i bagasjeromet som du sa, men er det ikke noen styrenhet/hjerne som styrer motoren..? mener det skal være en hjerne som er koblet til motoren, noen som vet hvor den kan sitte...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 har nå koblet sentrallåsen,den funker helt fint... men sliter med å finne ut hvor jeg skal koble lys ledningene,sånn at når man trykker på knappene skal lysene blinke. prøvde å koble det på nødblinken men det ble bare tull....? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 har nå koblet sentrallåsen,den funker helt fint... men sliter med å finne ut hvor jeg skal koble lys ledningene,sånn at når man trykker på knappene skal lysene blinke. prøvde å koble det på nødblinken men det ble bare tull....? blinken ligger jo originalt inn på styreenheten på biler som har fjernstyrt sentrallås, så er nok ikke så lett og koble seg inn der ved ettermontering. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straleks Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hei! Wu-style: Hvordan koblet du boksen din? Jeg har kjøpt denne: hos Kenth Auto & Tuning, men vet ikke helt hvordan den skal kobles... Noen bilder og litt forklaring hadde vært til stor hjelp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrumBrum74 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg hiver meg også på ønsket om bilder og forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg