MortenFisk Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 har kommet på tanken om at dette kan være riktig.. siden jeg har lest at mange sliter med dette, jeg fikk derfor høre om senkeskåler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette, og evntuelle tips osv ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Legger ut litt bilder jeg, så får dere se hva dere syns om senken, og hva jeg skal gjøre med problemet: Måtte legge om til somerfelger bare for å få opp humøret :) :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Pen bil asså :)... det skal du ha ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 jotakk. ble penere nå når den kom litt nærmere bakken. Nå skal jeg ut å gi den en skikkelig vask :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei, pen bil, likte den med de felga og litt nedpå bakken ja... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Takk ! Ja, jeg er utrolig fornøyd med felgene, de gjør seg. får jeg den bare litt mer ned fremme, kan jeg gå sommeren imøte med knusende ro : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Da har jeg vært å hentet noe nytt til bilen ! Ny simons "small 51" midt-demper Broforinger ( standard slitedeler på vag :p ) Kn åpent luftfilter ( ligger nå på bad-gulvet, å skal få ligge der tel helgen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Nå er også sommerfelga kommet på, den kledde seg fint på skolens parkering idag : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Heisann, var det vanskelig å bytte dempere/fjærer fremme, tenker på hva du må gjøre med bærearmer osv? Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Heisann, var det vanskelig å bytte dempere/fjærer fremme, tenker på hva du må gjøre med bærearmer osv? Hei, liker bilen din btw ! Ehm, var ikke no problem igrunn, men ting tar tid. Bolten som fester den ytre delen av øvre bærearmene, kan være hard å få ut, men ellers er det basic arbeid hvis man har litt utstyr : ) Legger med en link til brunerune´s "oppskrift". den burde holde imassevis. Håper du fikk svar :D http://www.bilforumet.no/1783396-post27.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zailens Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ser frem til et bilde under panser etter du monterer luftfilteret hvis det er mulig... :) Feita bil. Den var lekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ser frem til et bilde under panser etter du monterer luftfilteret hvis det er mulig... :) Feita bil. Den var lekker. Det skal vi nok ordne vet du :D, har planer, nå får vi se om jeg klarer å fullføre planene mine : p takk for det ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 da har jeg vært ute å laget meg mal for rør of flens til luftfilteret, får nok ikke laget/på dette før fredag, så da blir jeg kanskje å legge ut noen nye bilder imorgen har enda ikke tenkt på hvordan jeg skal lage varmeskjoldet, men dette burde ikke være en stor sak : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Da var luftfilteret kommet på, men har anda ikke fått laget meg varmeskjold, og satser på å få gjort dette imorgen : ) Her er iallefall noen bilder av resultatet. Jeg er igrunn fornøyd med resultatet. Imorgen står midt-demper, varmeskjold og oljebytte/oljefilterbytte på planen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Idag har bilen fått seg tidenes rengjøring, å jeg må derfor legge ut noen bilder (ja, dekka er skittne :x ) Sweet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg