Tempestad Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Hei alle sammen, driver med litt "research" ang. sommerdekk og felger til min avensis 2005 (sølv). Har så langt klart å finne disse med dekk. 16 17 18 TIL VOLVO, TOYOTA, FORD,. AUDI. BMW1OG3SERIE,+ MANGE FLERE. KUN 5BOLT/ | FINN torget Er det noen som har noe tips? Synes det er vanskelig med utvalg til avensis. Kan man bruke felger som passer til VAG 5 x 100? Da er utvalget mye mye større :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Har selv en 2003 Avensis. den nye typen med 235/35/19 blade felger, husker ikke et i farta men det er hjul som passer denne bilen bar. Veit ikke om han som hadde dem har flere igjen men her er en link til anonnsen han hadde på finn. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10497633 p.s for att denne skal passe må du valse hjulbuene men det er helt klart verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 kunne sikkert lagt ut noen bilder her men veit ikke hvordan jeg gjør det når jeg har bildene på maskinen min og ikke på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Da har jeg finni ut åssen jeg får lagt til bilde... Her er bilde av den 19¨ blade felgen [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempestad Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 De var store de. Det ser mye bedre på bilen enn på bildet alene. Forhandleren er den samme som jeg har sjekket. Så jeg tar meg en tur og sjekker begge i samme slang. Har funnet en til forresten. 19 toms. Se her: 18 OG 19 TIL WV GOLF V, PASSAT96-00,05-, AUDI A3 03- | FINN torget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempestad Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 De var store de. Det ser mye bedre på bilen enn på bildet alene. Forhandleren er den samme som jeg har sjekket. Så jeg tar meg en tur og ser på begge i samme sleng. Har funnet en til forresten. 19 toms. Se her: 18 OG 19 TIL WV GOLF V, PASSAT96-00,05-, AUDI A3 03- | FINN torget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Den er ikke ulik en som jeg hadde tidligere men syntes ikke denne bilen kledde mange eika felger egentlig. men det er klkart attd ette er smak og behag. (Kanskje jege r sær??? hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 prøver igjen utan alle skrive feilene.... Den er ikke ulik en som jeg hadde tidligere men syntes ikke denne bilen kledde mange eika felger egentlig. men det er klart att dette er smak og behag. (Kanskje jeg er sær??? hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg