The celica Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hei jeg lurer på om jeg skall kjøpe meg mytt luftfilter til min celica t20... men nå veit jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe. men er det noen som har noen forslag på hva som er bar og hva som gir fet lyd? har tenkt litt på green flow filteret. er dette bra? takker for alle svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sir_dn Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Heisann. Jeg kjøpte nylig et filter fra Pipercross og er veldig fornøyd med dette. Etter bytte av filter, kjenner jeg allerede effektøkning. Dette kjøpte jeg fra bsbildeler.no. Og passer overens med det orginale. Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The celica Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 ok.. mn da byttet du vell bare selve filteret i boksen eller? jeg tenkte på å kjøpe sån kitt at jeg får det runde kjegleformede filteret. har hørt at det skal gi mye fetere lyd og efekt:D takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 hei jeg lurer på om jeg skall kjøpe meg mytt luftfilter til min celica t20... men nå veit jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe. men er det noen som har noen forslag på hva som er bar og hva som gir fet lyd? har tenkt litt på green flow filteret. er dette bra? takker for alle svar;) kjøp deg kn-filter, som er åpent...kjøpte mitt fra Uk, og fikk det til rundt 1200 kr ;)til min celica t-20. Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Placeboeffekten er trolig den eneste effekten som økes i slike tilfeller... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnaXyd Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Lyden øker, og ikkenoe mer enn det. Har du en kombinasjon av åpent luftfilter og 3" eksos hele veien, vil jeg tro at det hjelper på litt med hestene. Men ikke 50hk, nærmere 3-4hk. Apexi selger visst bra filter som har en smøreolje som ikke ødelegger temp. sensorer. Selv har jeg et filter fra Green, og er veldig fornøyd med det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg