audi90q Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Har en 10" til salg for 1000,- Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 bilde? Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Sorry har ikke bilde, men det er en sony 10" explode sub som jeg kjøpte i februar, ligger på 1600,- der jeg kjøpte den, sjekka prisen her i går. Suben er veldig fin og lite brukt, hadde den i bilen i ca 1mnd og etter det har den bare vært gulv pryd:) Får sinnsykt bra lyd av den hvis du kjører en liten bil(Golf, Polo, 206 osv) eller en coupe` Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by audi 90quattro Sorry har ikke bilde, men det er en sony 10" explode sub som jeg kjøpte i februar, ligger på 1600,- der jeg kjøpte den, sjekka prisen her i går. Suben er veldig fin og lite brukt, hadde den i bilen i ca 1mnd og etter det har den bare vært gulv pryd:) Får sinnsykt bra lyd av den hvis du kjører en liten bil(Golf, Polo, 206 osv) eller en coupe` Kan gi deg en 27Gb disk for den? OBS! full av mp3's Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Sorry, kun cash... 1000 spenn er ikke så sprøtt det da Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by audi 90quattro Sorry, kun cash... 1000 spenn er ikke så sprøtt det da Hadde jeg hatt penger så :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 ja men da så... første mann til mølla Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Kan evt. ta innbytte i semska skinnratt, navet trenger ikke følge med.. Enten Momo, Sparrco eller Omp Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg