Mort1_ Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Har en 1995 Hyundai Accent 1,5 GLS (Aut) som har jeg har fått litt småproblemer med...igjen! Bilen mister plutselig motorkraften når jeg gir litt gass, særlig i oppoverbakker. Men den mister ikke kraft slik at den stopper opp. Det er som om kraften kommer og forsvinner igjen hele tiden. Når jeg slipper gassen igjen går bilen normalt. Det er som om den ikke vil opp i noe særlig turtall. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Det der skjedde på min bil også. Då var det luftmengdemåleren som begyne å tulle seg. Gikk sånn en stund og til slutt gikk den bare på tomgang. Hver gang jeg var borti gassen kvelte den se. Du kan jo sjekke om det e noe gale med vakumet på luften.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1_ Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Kan nevne at intervallene på nykkingen er helt lik, det er akkurat som en pumpe. Jeg mistenker bensinpumpen. Skal for sikkerhets skyld bytte bensinfilteret først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Kanskje rense luftmengdemåleren også ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hei, Hur gjør man for at rense LMM? Bruker man noen spray eller må man fysisk ta den ut og rense med f.eks q-tips? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 ^^ vanskeli å "rengjøre" en LMM, kan sjekke pluggen som er koblet på LMM.. spray kontaktspray elns.. Visst det har vært en bmw har jeg sagt LMM... (kanskje i dette tilfelle også?) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg