porsche_dude Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 godt å høre at den funka. var litt nervøs for at den hadde "stått ihjel" men da er det ikke no å tenke på. synd alle spilla mine er borte. hadde borti 20 spill, men sånt skjer når man låner bort ting. men det jeg lurte på er, vet noen om noen bra GT3 sider? hadde vært kult om man fant noen oppsett til bilene... Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 NES er genialt, bare synd min er halvveis død. Husker jeg kom til minus-1 verden på Mario, var visst spesielt. Men husker faen ikke hvordan jeg klarte det...hadde vært kult med en NES som fungerer...hint-hint noen som har? ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 hehe, flere som vil ha det morro ja. har 2 stk nå som fungerer så som så. må nok ta litt deler fra den ene over til den andre for at det skal bli bra. men skal si i fra hvis jeg kommer over flere. ingen som har noen spill der ute ? lyst på STOR samling. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by remster Da var to timer med morro spilling unna gjort. takk til Porsche dude for konsollen + kontroller og pistol. nå trenger jeg bare en bunke med spill. noen som har ? har 3 stk super mario 2 stk supermario 2 og 2 stk supermario 3 så ikke noe vits å spørre om jeg vil ha de :P få mario 2 og 3 :P Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 prøve å huske ta med til Hamar. :P sjenialt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 har noen spill til NES liggende jeg... har en maskin også... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by jas har noen spill til NES liggende jeg... har en maskin også... hva slags spill og hvor holder du til? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg