lordbongo Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 er ikke helt sikker på om denne hører hjemme her men jeg prøver. trenger en stk nintendo 8 bit maskin. den kan godt være defekt da jeg bare trenger noen deler. så om du eventuelt bare har oved kortet liggende for en rimelig penge :) så si i fra. vill bare nevne at fantasi priser kan bare droppes. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by lordbongo vill bare nevne at fantasi priser kan bare droppes. De begynner jo å bli litt spesielle nå da. :) Jeg har en maskin hjemme i eidsvoll som har samlet støv i ti år. Kan dra den frem neste gang jeg er der og se om det er tegn til liv i den. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 vell skal jeg være ærlig så må den ikke funke da jeg har en jeg trenger en ny chip till. men om du gidder å kikke etter den å gi en pris om du finner den hadde det vært kult. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 jeg har en liggende som funker, hvor mye er du villig å betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by thomasgjerde jeg har en liggende som funker, hvor mye er du villig å betale? hmm kan ikke du heller si hva som er det minste du vill selge den for da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 hmm ingen som kunne si noen pris da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 om det er de grå digre boksene du mener, så kan du få min for 150kr, da følger super mario, og 2 kontroller med :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Jeg har en som ikke virker tror jeg, du kan få den mot at du kommer å henter den, orker ikke styre med å sende den og sånt. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Flasher om det er de grå digre boksene du mener, så kan du få min for 150kr, da følger super mario, og 2 kontroller med :) høres helt greit ut det hvordan gjør vi med betaling å sånt da? sender du i oppkrav? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Evjen Jeg har en som ikke virker tror jeg, du kan få den mot at du kommer å henter den, orker ikke styre med å sende den og sånt. blir vell litt langt fra oslo til stavern ;) men om du gidder å hive den i en norges pakke så betaler jeg. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by lordbongo høres helt greit ut det hvordan gjør vi med betaling å sånt da? sender du i oppkrav? jon kan sende den i oppkrav jeg, men da reduseres prisen med en 50 lapp, slik att det blir litt mindre frakt på deg.. dette må du bare godta! send meg pm da Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 er det super Nintendo dere snakker om. jeg har en lignende vet ikke om jeg finnern kastet alle spillene jeg hadde skulle kaste den åå men finnern ikkke. Er det den dere snakker om så kan dere få den fra meg hvis jeg finnern. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by ////AMG power er det super Nintendo dere snakker om. jeg har en lignende vet ikke om jeg finnern kastet alle spillene jeg hadde skulle kaste den åå men finnern ikkke. Er det den dere snakker om så kan dere få den fra meg hvis jeg finnern. si fra hvis du finner den a, så betaler jeg frakta for den :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 hmm det var vist ingen som hadde en gammel nintendo 8bit liggendes nei :( jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by lordbongo hmm det var vist ingen som hadde en gammel nintendo 8bit liggendes nei :( jon joda, jeg har, bare bekreft att du fortsatt vil ha den, etter att jeg har somlet såpass som jeg har gjort Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg