godmest Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Noen som har en komplett bakaksel med trommelbremser til å ta deler fra, trenger nemlig en liten del som sitter fast i bremseskjoldet og holder bremseskoene på plass. Noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Noen som har en komplett bakaksel med trommelbremser til å ta deler fra, trenger nemlig en liten del som sitter fast i bremseskjoldet og holder bremseskoene på plass. Noen som har? eg har nettop bestilt nye klosser (bremse sko) og monteringsett du kan ringe til eks mekk , auto deler osv. så skal de kunne bestille det. var det en kadett a b c ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 pokker de hadde vist ikke monterings sett alike vell ... de sa at eg måtte høre med mekronomen... ekker hva de heiter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 har en kadett b, får høre med mekonom eg og. men et stort problem er jo at jeg ikke vet hva delen heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 har en kadett b, får høre med mekonom eg og. men et stort problem er jo at jeg ikke vet hva delen heter går det ikke ann å finne bilde av delen på nettet eller om du kan ta ett bilde sjøl av delen og evt vise den til dem som selger deler..kansje det blir enklere da...hmmm Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 denne fant eg nå... kanske du kan se hilken del det er nå eller om de har den. de har bilder og specs av de fleste tingene.. har ikke sjekket alt endå Opel Kadett B C D Ascona A B Manta Commodore B C Rekord D E Monza Senator A bildeler og utstyr - rabatt nettbutikk Opeldeler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg