Kastel Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvor får jeg tak i sånne?Har dere en link? er det noen som skal selge ? Å Kopi eller orginal vinge 86-93 skulle jeg hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvorfor i allverden skal du ødelegge bilen din med hjulbuelister!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Forsjeli smak :P listene kler bilen å felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Nå spurte ikke han om noen viste av hjulbue lister FOR Å ØDELEGGE BILEN..! Skal man svare så svar på spm hans, og ikke sånne tåpelige utsagn. Men ja,hjulbuene ruster som oftes fortere med de. Jeg googlet litt å fant dette: Ok Import http://www.bgu.no/pdf/utvendig.pdf Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling Du får høre med de.. Så får jeg håpe du fikk ett ok og kanskje behjelpelig svar fra meg:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg har handla hjulbuelister tidligere, til 240 av OK import. Anbefales. ;) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 :puke: Er det din bil? Nei.... :web Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 hehe, nehei! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Nå spurte ikke han om noen viste av hjulbue lister FOR Å ØDELEGGE BILEN..!Skal man svare så svar på spm hans, og ikke sånne tåpelige utsagn. Men ja,hjulbuene ruster som oftes fortere med de. Jeg googlet litt å fant dette: Ok Import http://www.bgu.no/pdf/utvendig.pdf Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling Du får høre med de.. Så får jeg håpe du fikk ett ok og kanskje behjelpelig svar fra meg:) Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Er det din bil? Nei.... :web Greit med forskjellig smak og sånt. Men det finnes jo sunn fornuft òg da:D Tviler på Volvo syntes at de listene var noe særlig pene da de lagde dem.. Var nok bare for å skape variasjon! ovlov86: Dette er et forum, og da må man av og til tåle å høre andre sine meninger, uten å måtte dra frem sånne ekle smilier! hehe:D Jeg personlig liker at folk sier meningene sine om planene mine, slik at jeg får se hvor mye jeg bryr meg, og om jeg kanskje ombestemmer meg:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Kastel: Ikke for å vri deg inn på andre tanker, men istedet for original vinge så sjekk ut 850 R vingen til realcar. Pen vinge som passer utrolig godt til gammel Volvo. I forhold til en NY originalvinge til 240, så er den nok en god del billigere (og i tillegg utrolig mye finere). Vurdér det iallefall :) Fin bil du har! Når det gjelder hjulbuelister så er jo første og billigste alternativet skroten.. Synes det er bra du ikke kjører samme stilen som alle andre (inkl. meg). Stå på med bilen din du! Godt å se variasjon! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Det finnes bare EN vinge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 oriignale eller de brede mekonomenlistene ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Fikk tak i hjulbue lister 998kr fra Bil-Guss AS, vist noen er ute etter. Orginal vinge oxo skaffet kommer i posten om noen dager. :) Veit veldi godt hjulbue lister er rustfelle å for noen harry eller gubbete.Men Dette er en gubbebil, gamal mann som har hatt den siden den vart ny Så jeg kjøper kun orginal deler bort sett fra 17-18" felger :P .Men takk for tipset SpeedisEverything :) Har 3 biler å 240ien skal være orginal å dei andre er prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 de originale hjulbuelistene er flotte. :) Personlig takler jeg ikke de uoriginale rustsamlerene som bretter seg rundt hjulbuene. de smale originale kan bli flotte om det står til resten av bilen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg