KayDee Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Tjohei, hvor mye lakk må eg beregne på en E30? hele biln ska lakkeres i ny farge, mest sannsynli en blå farge, den e orginalt grå idag å 100% strøken over det meste, men der eg har sveist rust å bytta ei dør e det jo ikkje bra, så lurte eg bare om heile biln da trengs å pusses ned, holder det å bare gjøre rent førr lakking? lure sekkert på meir så dere som veit ka eg gir meg ut på kan få gi så masse tips dere vil,, om pussing å sånt,, treng alle tips som kan gis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Les litt her Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Det kommer helt ann på om du skal lakkere inni bilen, f.eks i dører og sånt. eller om du bare skal ta utvendig. Gi og med at den er grå idag, og den skal lakkeres blå,ville jeg også tatt med inni dører,dørkarmer og alt av karosseri som vil bli visende. Men vet ikke hvor mye du trenger, 2 liter kanskje,ikke helt sikker jeg . Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 vanlig bil ca 3 liter lakk - ferdig tynnet. Resten er opp til deg å regne ut alt etter hva lakk du velger. Men som regel kan du regne ca 2 liter lakk + tynner. Og tilsvarende klarlakk + tynner + herder. Skal du grunne så går det ca 3 liter grunning også - dvs ferdig til sprøyting. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg