paan87 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei I går når jeg skulle kjøre til skolen (var veldig kaldt hvis et kan ha noe å si) merket jeg noe rart, det føltes som om høyere bakhjul hang litt. Kjørte en liten stund før jeg stoppa, merka da at det røyk fra høyere bakhjul, og felgen var glod varm. Kjørte forsiktig hjem og parkerte bilen. Prøvde igjen i dag etter å ha sparka litt på hjulet å latt bilen bli litt varm (luft temp var også mye varmere). Problemet var da borte. Hva kan dette ha vært, kan det lett skje igjen??? Er det farlig å kjøre med bilen nå? kan det lett skje igjen? Hva må jeg eventuelt gjøre??? Dette var et lang innleg med mange spørsmål, men håper neon kan svare. Er foresten en saab 9000i 1989 modell. pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik99T Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg skal ikke si noe sikkert, men synes det høres ut som om bremsene dine, kanskje håndbrekket, har hunget seg opp litt. Kom til Saab Turbo Club of Norway , så kan jeg nesten garantere deg svar :) (For ikke å snakke om et kjempetrivelig klubbmiljø!) Siter 99T16 - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Var plaget med dette på min tidligere 9000i -87 modell. Så snart temperaturen ute kom under 0 grader frøs det! Gadd aldri gjøre noe med det da jeg var konstant blakk.. Derfor lot jeg være å bruke brekket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg