Nicklas Svendsrud Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Når jeg poster et innlegg kommer det opp lada poster på venstre side... Hvordan får jeg forandra på det? <-------------------------------------------- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Gå til "user cp" og edit profile...evt. edit options Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Royal Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 går ikke, funker ikke. Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by John Royal går ikke, funker ikke. tror du må ha 10 poster først (jippii 100 posts:D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 HIHOHA.....samme skjedde med meg og jeg ble irritert hver gang jeg postet noe her...men plutselig så kom den edit tingen opp på min side..og jeg forandret det :cool: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 gå inn på user cp har ikke noe å si hvor mange post du har Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg