tropax Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 veit noen hvor eg kan fått kjøpt nye CROM støtfangere til kadetten C 79 sedan uten å koste sjorten og tanga. eller veldig veldig pen brukte. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 heisann..har en delebil og har begge støtfangere...litt vask og kansje litt å polere dei opp igjen så funker dei vell...men er litt små bulker i noen plasser da...:/ pga eg lure litt på å bynde å selge litt deler fra delebilen min kansje...greit å ha det sjøl men...berre sånn vist du va intresert....er det bare framme du treng? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 var nokk begge to men ville helst ha crome (uten bulk osv) det har eg i frå før :) men får ta det til slutt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 jau..vist eg sku selt både framme og bak med fester åsånt hadde eg selfølgeli vasket og polert dei opp igjen i tilfelle om eg sku solgt dei...hehe...vet ikke om jeg tør å banke ut "bulkene" igjen,for er litt usikker om krom sprekker:S men det er krom vertfall jeg har..så e bare å skrike ut om det skulle være noe;) kunne jo kansje lagt ut bilde av dei hmm.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg