PcSpeaker Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Har en relativt unik 82 modell golf 1.6 diesel med 3 trinns automatkasse i. Bilen har soltak og fem dører.... I følge forrige eier ble denne spesial bestillt av den tyske ambasadøren i Norge i 1982 med diesel og automat. Er i følge han ikke levert andre golfer med denne spesifikasjonen. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? I forbindelse med oppussing av denne trenger jeg diverse deler som jeg med dette ønsker hjelp til å finne. Jeg trenger følgende - Dørtrekk, taktrekk og ellers annet interiør til 5 dørs golf mk1 - Utvendige kromlister - Fram skjermer Er det ellers noen som har meninger om jeg burde ribbe denne ned og style den eller fikse den opp til original stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 må hvertfall ikke style den opp med plast:P Skaff deg coilovers og breie 13 -eller 14" så har du tøff bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Har aldri hørt om denne kombinasjonen, så om den er levert fra VW så har du en ganske så unik bil her. Senk og felg gjør mye på disse bilene. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi60 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Dette er en GLD :) Siter AaMD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg