Tor-Lein Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Noen som har erfaringer med Micropaint? Fikk et ganske godt tilbud på å fikse lakken på bilen min. Micropaint - Velkommen til Micropaint Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Micropain på Rud? Jeg har hatt endel med de, men bare med han ene fyren der men han har sluttet nå men jeg tror de er ganske flinke der. hvertfall av det jeg har sett av arbeid derfra Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Lein Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ja, på Rud. Fikk takst der på 6000,- for å reparere lakken min, og lurer på om jeg skal gå for det. Det er jo en god pris, men ville høre om noen har noen erfaringer med dem. Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg