GisleG Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hei! Jeg blir 18 i år og skal kjøpe meg bil nå snart, jeg har lenge drømt om en A4 og regner med at det blir det. Jeg har sett en del på finn og autodb, men har ikke mye peiling på bil. Hvor langt kan en A4 gå før jeg bør bli skeptisk til å kjøpe den? Hvor mye bør jeg legge i så jeg slipper å sende den på verksted så ofte? Er det noen spesielle modeller jeg bør ligge unna, svakheter og lignende? Har rundt 40-60 000 å bruke på bil, vil helst ha en med lavt forbruk, blir derfor muligens TDI siden den er billig i drift. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hvis du leter litt er det en del andre tråder om dette her;) Står mye bra der:) Får du en TDi til den prisen? Gå for en med det nye interiøret, ser MYE bedre ut! Jeg fikk en 99 sedan 1.6 som bare hadde gått 100 000 for 70 lapper, veldig fornøyd med den... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg