Gullars Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Kjøpte meg en Accord -91 2,0 for en måneds tid siden. Nå hører jeg en voldsom skrapelyd når jeg bremser, og lyden "henger igjen" et lite øyeblikk etter at jeg slipper bremsen. Jeg regner med at det kan være bremseklossene som er slitt helt ned til metallet, eller at det kan være stein eller noe annet som har havnet inni der, og at det er litt treghet i kalipperen. Ville bare sjekke med ekspertisen før jeg opererer for mye. Har ikke hatt mulighet til å sjekke enda da jeg må låne plass å stå. Er det noen som veit hvor jeg får tak i rimelige deler og ca hvor mye det vil koste. Er litt skralt økonomisk for tiden så dette passet dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 kan handle for deg fra usa eg:) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullars Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Må først sjekke hva som skaper problemer, men må få lånt meg garasje av en kompis først. Blir nok ikke tid før til uka. Har faktisk ikke merka noe til ulyden i dag, så kanskje det fiksa seg selv...? Neppe, men håper det var en stein som hadde kilt seg inni der. Vet du ca hva det vil koste for nye klosser og/eller skiver fremme? (Om det blir 500 eller 5000, lissom..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg