codegen Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 NeiNei, Så viktig er det ikke ass. Bare brenne mer cd;) Kaster ikke ut God Spillern ass Nååh, Rockford sluttet vel egentlig produksjonen pga. de ikke fikk spillerne til skikklig slik jeg har forstått det da.. :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Du får jo tak i "FM-Modulator" på bilXtra ol. Der du sender mp3'ene dine over en radiofrekvens, som du søker inn på spilleren i bilen:) Har vert borti den typen du setter i sigarettenneren, men ser ikke ut da.. Men en kollega hadde en du bare koblet Ipoden inn på og hadde den i lommen:) Sjekk lokale rekvisitaforretninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Noen som har peiling på hvordan man kobler inn ipod til anlegget eller? er det bare å kjøpe sånn adapter på komplett eller noe?? Komplett.no - Pioneer CD-IB100 iPod Adapter Hvordan kobler man da den adaptern inn på forsterkern da? denne adapteren du linker til er beregnet for pioneerspillere, og funker altså ikke på en rockfordspiller.. Så du må i såfall finne en kabel for din rockford spiller, og såvidt jeg vet har vel ikke den ipodstyring så du må ha en spiller med vanlig AUX inngang på. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jecpah Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Jeg brukte en slik FM stransmitter som det heter på radion i bilen her om dagen, funker fett. trenger ikke ha den i sigarett tenner tingen heller, går på batteri og får frikvensen lett inn vis du ikke har kjøpt no på bunnpris til 20kr;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg