rampi Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 har litt ujevn gange når jeg speeder i 1-2-3gir. merker det ikke når jeg har den i 4-5gir. er vel kanskje pga hastigheten. men er akkurat som når jeg speeder litt i 1.gir så virker det som luft at den blir dau i 1sekund også kommer den seg, noe ide hva detta kan være? tips for hva jeg bør sjekke?:cool: :drunk: Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Prøve å bytte plugger luft å bensin filter? Hadde tilsvarende problem på min, nå er den helt fin! =) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 skal ta bensinfilteret nå til uka :) også for jeg ta pluggene også i samme slengen, jeg tok oljefilteret og byttet motorolje trodde kanskje det var årsaken jeg. men da prøver jeg igjen takk Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg