Popp Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Lurer på hvilken feil jeg får på PKK(EU-kontroll) om jeg kommer med sota ruter på siderutene forran? Og hvilken feil jeg får om jeg har ratt som ikke er stempla i vognkort? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Du skal få feil med soting forran B-stolpene ja. 2'er feil for "mangelfull sikt fra førerplass" Det kommer til å komme 5 inlegg i denne tråden med folk som sier at det er lov "dersom ditt og dersom datt" men det er ikke lov. Punktum! Har had uorginalt ratt på under EU selv, fikk ikke mangel på det, men som du sier, det skal egentlig stå i vognkortet. Blir vel en 2'er feil det også. Lykke til Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Du skal få feil med soting forran B-stolpene ja. 2'er feil for "mangelfull sikt fra førerplass" Det kommer til å komme 5 inlegg i denne tråden med folk som sier at det er lov "dersom ditt og dersom datt" men det er ikke lov. Punktum! Har had uorginalt ratt på under EU selv, fikk ikke mangel på det, men som du sier, det skal egentlig stå i vognkortet. Blir vel en 2'er feil det også. Lykke til jaja, får vel bytte ratt og vente litt lengre med å legge på filmen forran da.. :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Du bør ikke sote foran b-stolpen uansett :) Veldig ulovlig. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 men veldig fristende :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Du bør ikke sote foran b-stolpen uansett :) Veldig ulovlig. Så veldig ulovlig at politiet sier at du må ta av filmen uten å gi deg bot ja.. :biker Hadde det ifjor sommer også, om sommern er det mye bedre og kjøre med sota ruter med tanke på sol fra siden, men om vintern derimot skjønner jeg godt hvorfor det er ulovlig.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg