torslett Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Når jeg kjøpte bilen jeg har nå så fulgte det med en Pioneer spiller, som har bluetooth handsfree. Forige eiger sa at eigeren før hadde bytta passord på den så han visste ikkje passordet selv. Så da blir spørsmålet, er det mulig å nullstille det slik at passordet blir det de var når den var ny ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hvilken spiller er det? (står på displayet) feks "DEH-P88RS" uten "" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Mener på det er DEH-P55BT Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/instrmanuals.nsf/0/3ED4CAEC0728C4A9C125712600336445/$File/CRD4062_DEH-P55BT.pdf gå til side 9 og prøv "clearing all memory" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Takk for hjelpa! Med den manualen der så fikk jeg det til :) var litt mer enn bare å resete memoryen, men jeg fikk det jo til :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 versågod :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg