Jokke_GTR Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Ser at Styling Tech selger sports stoler i par til en gunstig pris. Noen som har handla der og veit om detta er kvalitet? er link her: trykk på interiør!!!!! Styling Tech Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 vurderte de stolene i høst, de i stof, til 3600 elns.. men er dyrt i frakt. blir vel 4500++ca.. fant noen i sverige jeg hadde fått til 4300 inkl moms og alt det der, men endte opp med å kjøpe noen på bsbildeler, og pga at de var så treige med å sende, fikk jeg de til 3200.. men er ikke super kvalitet på de, så ender nok med å kjøpe nye om et år.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja ok. er kanskje bedre i svenske land Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja ok. er kanskje bedre i svenske land har du planer om å sitte godt? og sitte godt i de lenge, så ville jeg brukt et par tusen til, og kjøpt noen ordentlige, angrer på at jeg ikke gjorde det. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg