ehrnst Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 ringte på en sierra cossie, som sto i motorbørsen her for en stund tilbake..... han hadde kjøpt en orgginal cossie i Tysklan, og så kappa baken pån, tatt den inn til norge for å så smelle på den orginale baken igjen.... det blir jo noe av det samme det som det her, så det skal jo funke..........MEN det er jo risikabelt!!!:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by ehrnst ringte på en sierra cossie, som sto i motorbørsen her for en stund tilbake..... han hadde kjøpt en orgginal cossie i Tysklan, og så kappa baken pån, tatt den inn til norge for å så smelle på den orginale baken igjen.... det blir jo noe av det samme det som det her, så det skal jo funke..........MEN det er jo risikabelt!!!:rolleyes: har vært gjort med masse cossier.. enklere å flytte over dela og godkjenne det.. koster et par tusen bare.. eller sveise inn golvplata fra en 2.0cl inn i cossien.. sett det på slike jeg.. var profft gjort og umulig å se.. kan sikkert gjøres på andre biler og.. vil understreke at jeg aldri har gjort dette, er noe jeg har sett.. driver ikke med svindel.. betaler gjerne mine avgiftskroner... eh eh..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg