h l h Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hei.. Jeg lurte på hvordan trim mulighetene var til en E30.. Har selv kjøpt meg en 316, og ja, den er jo litt slapp.. Så da lurte jeg på, hva kan jeg gjøre for å få litt fart i den ? Deler jeg trenger, sider jeg kan finne det på og ca priser hadde hvert fint.. Men økonomien er litt begrenset, så dere trenger ikke slenge opp svin dyre tilltak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 bytt motor til noe større. bare tull å trimme en 1.6 i en e30. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg har tenkt litt på det ja.. Men hvor mye kostet dette sånn ca da? Hvordan motorer passer? Passer wankel fra rx7? Hvor mye koster eventuelt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg har tenkt litt på det ja..Men hvor mye kostet dette sånn ca da? Hvordan motorer passer? Passer wankel fra rx7? Hvor mye koster eventuelt dette? er ikke moe problem å få feks en m50b25 motor fra en e36 325 eller e34 525.koster fra 5000 for en motor og trenger du grenrør som trengs for å montere en slik motor så har jeg det liggende og kan selge de for rundt en tusenlapp.da er det bolt on Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hmm, det hørtes jo ikke dumt ut da.. Hvordan ytelse ville man fått da? Sånn ca.. Men om jeg beholder 1.6 literen, er det noe hjelp med ny eksos, filter og chip? Eventuelt hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 du kommer til å tjene ca 5hk kanskje.. som du ikke merker.. legg heller penger i ny motor.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hmm, det hørtes jo ikke dumt ut da..Hvordan ytelse ville man fått da? Sånn ca.. Men om jeg beholder 1.6 literen, er det noe hjelp med ny eksos, filter og chip? Eventuelt hvor mye? med underkant av 200 hk og relativt lett bil så går det ganske bra.0-100 på rundt 6.5 sek Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Men hvor får jeg tak i brukt motor? Må jeg bare lete etter delbiler på salgs sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 //AutoPower.se - Skandinaviens strsta oberoende mrkesinriktade bilsajt er et fint sted å lete Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Men hvordan blir det å ta med det over grensen da ? Ingen norske sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 0-100 på 6,5sek var vel litt å ta i.. org 325i e30 er oppgitt på 8,3. og er bare 20 hk mer i m50b25.. er ikke noe problem å få satt i motor, litt tilpassninger er det.. men værre med bt.. driver nå å ska få godkjent ombygd 316 til 325i. og det var visst litt problematsik så.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg