raaneren91 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 heisann jeg vurdere å kjøpe en granada 2,3l 1982 modell. er dette noe å satse på... det jeg lurer på er: hvor mye må jeg bruke får å sette inn turbo å slikt for å øke hk tallet? eff anleg og powefilter er nok det første som blir gjort;) kunne også tenke meg laksetrapp i så fall. noe som vet om det er let å få tak i? kom med tips... Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Sett i en 2,8 motor, å behald 2,3 utvekslinga, funka so fjell. Sjå etter rust på jekkfeste,kanala å hjulbrønn. heisann jeg vurdere å kjøpe en granada 2,3l 1982 modell.er dette noe å satse på... det jeg lurer på er: hvor mye må jeg bruke får å sette inn turbo å slikt for å øke hk tallet? eff anleg og powefilter er nok det første som blir gjort;) kunne også tenke meg laksetrapp i så fall. noe som vet om det er let å få tak i? kom med tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 takk skal du ha!:P Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Se også etter rust under/ved bakruta, ruster ofte i nedkant av ruta. Granada er god bil sålenge den er i grei stand. Hvis du tenker turbo er vel kanskje det enkleste 2,0 ohc eller cosworth det enkleste. Laksetrapp er mulig og få tak i, men det begynner vel og bli mindre og mindre av de. 2.3`n er en motor som tåler endel juling! :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg