Popp Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Bytta ratt igår, så begynte SRS-lampa å lyse(selvfølgelig), så om det er noen som vet hvordan jeg deaktiverer airbagen slik at jeg slipper at lampa lyser hele tida? Eventuellt noen som har delenummer på motstand jeg skal sette inn istede for airbagen? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Vet ikke hvordan du kan deaktivere den, men du kan jo prøve å bare ta ut pæra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er mer fristende om det går an og deaktivere den.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hør med Volvo om di ikke kan gi deg delenr på motstand, åsså kan du legge d ut her :) Vurderer og bytte ratt i min 940 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Bilia på Gjøvik kunne ikke finne noen slik motstand i sine kataloger sa dem.. Edit; TPC er en god plass:) Volvo har ett motstånd man skall stoppa dit om man tar ur airbag, art.nr på motståndet: 9988695. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hehe..fikk vite i går at di selger motstand til og sette inn.. har et søskenbarn som jobber på Volvo :D Skal inn og handle/bestille i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 BTW Er det noe problem og få gokjent ettermontert ratt uten airbag? EU-kontroll og eventuelle møter hos BT,.,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hehe..fikk vite i går at di selger motstand til og sette inn..har et søskenbarn som jobber på Volvo :D Skal inn og handle/bestille i morgen :) Om du har en pris og legge ut hadde det sikkert vært greit også:) BTW Er det noe problem og få gokjent ettermontert ratt uten airbag? EU-kontroll og eventuelle møter hos BT,.,. Kommer an på størrelse, jeg som har 12" må sette inn orginalrattet når jeg er på PKK :P Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 OK..da får man kanshe bytte litt ratt annet hvert år :P Skal legge ut pris på motstanden i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ta ut sikringa? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ta ut sikringa? Ikke ett alternativ ettersom at SRS-lampa fortsatt vil lyse og airbag på passasjerside samt beltestrammere ikke vil fungere.. Er heller ikke noe alternativ og ta ut pæra på SRS-lampa ettersom at SRS-systemet deaktiveres da også :fucku: Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg