Outrage Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei! Kjøpte idag en 2000 mod passat 1,9 og den har et lite problem, orgnialspilleren er defekt. Den har fått seg en smell så displayet er knust og den nekter å spille cd`er. Det jeg lurer på da er om noen vet hvor mye jeg må ut med for en ny orgnial spiller og eventuelt hvor jeg kan få tak i dette billigst mulig. Mvh Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hei! Kjøpte idag en 2000 mod passat 1,9 og den har et lite problem, orgnialspilleren er defekt. Den har fått seg en smell så displayet er knust og den nekter å spille cd`er. Det jeg lurer på da er om noen vet hvor mye jeg må ut med for en ny orgnial spiller og eventuelt hvor jeg kan få tak i dette billigst mulig. Mvh Jeg har en orginal Gamma spiller som satt i min passat når jeg kjøpte den. 99 modell. den funka nr jeg tok den ut og ligger i kjelleren å samler støv. så den kan du få meget billig hvis det er av interesse. det er altså kasett spiller med cd skifter.. Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 jeg har og tilsalgs, både kasset og cd, du må ha dobbel-din for og bruke dette. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ah glemte å nevne det, er en slik med liten navigasjons skerm etc. Vil helst ha en lik ser dere, men takk for tilbudene:) Om ingen har en slik liggende, er det mye pes å bygge om til en vanlig størrelse spiller? mvh! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ah glemte å nevne det, er en slik med liten navigasjons skerm etc. Vil helst ha en lik ser dere, men takk for tilbudene:) Om ingen har en slik liggende, er det mye pes å bygge om til en vanlig størrelse spiller? mvh! Da ville jeg gått til et huggeri og tatt ut det av midtkonsollen som du trenger.. antagleig det billigeste. ellers får du sikkert kjøpt nytt på møller. Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg