Skrotnissn Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe denne. Bilen er en 1981 mod Renault 4 TL / R112. Jeg lurte på om noen har erfaring med denne, eller vet noe om den osv.? Så lurer jeg på om dette er noe og satse på og begynne med, eller om det bare er bortkastet tid. Bilen er jo gammel, så blir sikkert vanskelig å skaffe deler osv. Takker for svar. Mvh skrotnissn. Salgsannonsen kommer her AutoDB.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 var ikke dette en av bilen som fikk "10 dasser" i testen til geir schau om dårlige biler på kanal 24?^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 skal du ha den som bruksbil eller pusse den opp og plassere den i garagen som søndagsbil ? Jeg synes gammel renault er totalt bortkastet tid, om du har tenkt å ha den som bruksbil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Renault som er mer enn 3 år gammel må ses på som hobby, å du må være glad i hobbyen din, som ofc da må være å skru:) NB til alle dere som synes jeg er kort og trangsynt i denne saken; Ja jeg setter det på spissen, og ja jeg har noe imot Renault, om du ikke liker det. Guess what, du kan ikke gjøre noe med det uansett:) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Etter litt sparkel og lakk kan det sikkert bli en kul bil men trur ikke jeg ville hatt en sånn som bruksbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg