svein Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Lurer på å kjøpe ny front til bilen min. (86mod) Noen som har noen forslag? Tenkte på m-tech2 fronten( tror den heter det). Noen som har noen forslag? Vil helst ha noen som ikke ser for harry ut. Og det hadde vert fint om det ikke er så mange som har det fra før. Må jo være litt spesiell :) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 denne? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by bjirn denne? :D hmm...:idea: Altså.. den var sjarmerende nok den. Men eg tok knekken på plata bak støttfangeren også.. Skal ikke den fronten du viste monteres under bak-plata? Og hvordan vil det ta seg ut med de gamle støtfangerene? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by svein hmm...:idea: Altså.. den var sjarmerende nok den. Men eg tok knekken på plata bak støttfangeren også.. Skal ikke den fronten du viste monteres under bak-plata? Og hvordan vil det ta seg ut med de gamle støtfangerene? hørte du hadde eit lite uhell:P kjipt Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Bjarne_M hørte du hadde eit lite uhell:P kjipt Ja, det va ikkje akkurat den beste starten på helga det. menemen... Eg lære så lenge eg leve. BTW: Kossen går det me lappen din da? Lenge te du ska ut å gjøra gatene utrygge? :) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by svein Ja, det va ikkje akkurat den beste starten på helga det. menemen... Eg lære så lenge eg leve. BTW: Kossen går det me lappen din da? Lenge te du ska ut å gjøra gatene utrygge? :) får den om en månede forhåpentligvis :rolleyes: men er jo den teori prøven , kommer til og stryke:( Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by svein hmm...:idea: Altså.. den var sjarmerende nok den. Men eg tok knekken på plata bak støttfangeren også.. Skal ikke den fronten du viste monteres under bak-plata? Og hvordan vil det ta seg ut med de gamle støtfangerene? Hehhe... jeg tok knekken på akkurat like mye... (les "Håpløs dag.." tråden :P) Hvis du er en helvet til å rette opp, kan du FÅ den gamle fronten min om du vil ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Tenkte dette kunne være av interesse: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=20247 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 får den om en månede forhåpentligvis men er jo den teori prøven , kommer til og stryke Går sikkert bra det.. Bare te å smiska litt me dei bak skranken så e lappen i boks den;) Hehhe... jeg tok knekken på akkurat like mye... (les "Håpløs dag.." tråden :P) Hvis du er en helvet til å rette opp, kan du FÅ den gamle fronten min om du vil Holde på å sparkle å banke på den gamle fronten min.. har fått det sånn cirka på den ene siden av bulken.. men slite litt mer me den andre.. Fekk nye støtt fangere + noe 80-talls jalla styling for 500.- Får se kossen detta går. Men et GTS-kitt hadde ikke vært feil:D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg har komplett 88+ front med plastfanger å selge deg om du er interessert. Ikke noe bulker eller noen ting.. Bare å lakkere og skru på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Om du har grøftelys for en billig penge, tar jeg gjerne i mot :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 De er solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by kris De er solgt.. Du har PM Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg