Klypa Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jaja.. har enda et morsomt spørsmål jeg.. Jeg trenger å legge kabler for å få lyd i de små høytalerne i Dashen.. Har fått det til på høyre sida, men virker som det er for trangt til å bare tre ledningen på en ståltråd på venstre... Noen enkel måte å gjøre det på? Må vist alltid være noe galt med en golf x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Kan ikke huske at det var spesielt vanskelig da jeg gjorde det sist. Men, ta ut speedometeret, da har du tilgang til å legge ledninger inni dash`n. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klypa Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 hmm.. Høres jo greit ut? men er det ikke mye strev og surr for å få ut speedometeret? :S Burde vel kanskje vært en veldig enkel løsning på det men.. Alt annet jeg er jo veldig simpelt på den bilen har jeg finni ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 hmm.. Høres jo greit ut? men er det ikke mye strev og surr for å få ut speedometeret? :S Av med skruene til rammen rundt instrumentet og et par til instrumentet så er det bare å vippe det frem, ta av speedometervaier og en kontakt, så er det løst. Men, jeg vil påstå at det er enklere å bare stikke en hånd i høytaleråpningen og en inn der spilleren skal være og stikke ledningen imellom:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg