Willander Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvilken Alpine modell er dette? Jeg finner ingen i "amber" men denne så jo ut til å matche fargen perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Fargen er standard på de fleste Alpine-spillere. Fargen på bildet kan avvike fra den reelle fargen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Det er en av de tidligere CDE-xxxx modellene. F.eks. CDE-9874RR har samme farge :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Altså, den BeemzerZ1 foreslår her ser sik ut: Søkt på CDE serien nå, og alle spilleren har Hvitt lys på selve displayet! Jeg vil ha selve tallene osv i Amber, slik som den 3-serien jeg fant der.. Og Morel, nei, det er den ikke.. du får stilt inn 4 knapper i Amber, mens resten er grønt og hvitt.. det vil ikke se veldig fint ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Dette tok for lang tid :P Endte opp med å kjøpe denne i dag! 4x50 watt, aux in i front, 1 rca, MP3/WMA-støtte... bare 990.- hos Strømmen Bilradio! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ser ut som ett produkt fra 1990.. Men er du fornøyd er jo det alt som teller Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Er bilen fra 90tallet og han skal ha noe som matcher er det vel midt i blinken og litt av poenget? -_- Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg