Håkon A Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 16-åring omkom Ved Nordsundbrua i Farsund omkom en 16 år gammel gutt da to biler kolliderte lørdag. I tillegg ble seks personer alvorlig skadd. Ulykken skjedde da en 18 år gammel jente mistet kontrollen over bilen og kjørte inn en møtende bil ved 14-tiden lørdag. Vannplaning Politiet antar at ulykken kan skyldes vannplaning, melder NTB. jaja staten.....hadde ikke vært dumt å brukt litt av oljepenga til vedlikehold av veinette i norge? noen ganger skulle man tro dem bare tenkte på fallskjermer. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=226159 :pisser: -staten- :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 det er ikke noe nytt at dårlige veier dreper satans vegvesen!! fucku Devil vampire onfiredevi onfiredevi Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Ja, dette er jeg enig i. Kom igjen fra tre uker ute i europa og fikk nesten sjokk når jeg kom til Svinesund. Dette er alts hovedfartsåren mellom Norge og omverden. Er det rart vi blir et anderledesland..? Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Det eneste stedet jeg har vært som har dårligere veier er innerst inni landsbygda helt vest i Skottland! Der virka det som om de bare har kasta asfalt på bakken og kalt det vei, uten noe form for grunnarbeid. Men dette var langt fra noen hovedfartsåre! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg