espen_99 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Har i det siste merket en slags skrapelyd når jeg girer kjappt fra 1. til 2. gir. Dersom jeg girer langsomt uteblir lyden. Dette er ikke tilfelle på noen av de andre girene.Er ikke spesielt motorkyndig, så lurer på hva som kan være galt? Er litt irriterende å måtte bruke 4 sekunder på tryke inn klutsjen, for deretter å føre girspaken langsomt bakover i 2. gir. Bilen det gjelder er en 94 mod Golf gti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roystka Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Syncroniserings ringan på andre gire er nok slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_99 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Og det innebærer at jeg må levere inn inn bilen slik at girkassen kan overhales? Hvor mye vil det koste?:wank Takker for kjappt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 det er dyrt å overhale en girkasse,vil heller ha kjøpt en ny girkasse. hadde samme problemet på en bil. ble bare værre å værre, skifta kasse:) se på denne linken.. Bil-Demontørenes Dataring Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg