Bipolar Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hey! Noen som kjenner til Chrome lakk? Syntes biler i vanlig chrome farge er harry, men åssen er det med sort chrome? Vil bilen fremdeles "blinge" som med vanlig sølv farga chrome? Eller er det bare at sort fargen skinner som den var polert i 3år? Noen annen lakk idè for at bilen skal få en litt mer spesiell type lakk, og at den skinner noe sinnsykt?? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hvis du kjører FD3S så ville jeg heller kjørt på med en candy farge... Legg gjerne 3 lag klarlakk, mellomslip og tre lag til... Så vannsliper du og polerer opp, da blir det blankt og strøkent!! Vet ikke hva politi o.l. sier om kromlakk på en hel bil;) A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Dei her har det meste innen Chrome lakk, Alsa Corp | The World's Most Exotic Paints and Finishes Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 AJ82: Ja, dette fikk jeg forklart fra en billakkerer at var en mye bedre idè, så da blir det nok til deg :) Noen som har peiling på pris for noe sånt? Takker for det BossCat! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Candy lakkering koster penger for å si det sånn. Hvis du ikke har noen kontakter eller får en bra pris, så havner det nok fort på 40.000,- eller mer... Du burde forhøre deg litt rundt, kanskje du er heldig å får litt sponsing... Full pris på den lakkeringen jeg hadde på min RX7 var vel rundt 65.000,- Litt info om gamle bilen min her: Mazda Owners Group Norway • Se emne - Mitt RX7 prosjekt... A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Candy lakkering koster penger for å si det sånn. Hvis du ikke har noen kontakter eller får en bra pris, så havner det nok fort på 40.000,- eller mer... Du burde forhøre deg litt rundt, kanskje du er heldig å får litt sponsing... Full pris på den lakkeringen jeg hadde på min RX7 var vel rundt 65.000,- Litt info om gamle bilen min her: Mazda Owners Group Norway • Se emne - Mitt RX7 prosjekt... A.J. Ja, tokk kontakt med en billakkerer på dette forumet, husker ikke direkte hva han heter nå. Men han også sa det ville havne på alt fra 40.000 og oppover. Men en god kamerat av meg er billakkerer, så jeg regner med jeg vil få dette relativt billig. Kult du har gjort det med bilen din. Den ble utrolig bra! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg