lordgjersvold Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hei! Søsteren min har vært i Sverige og funnet seg en svenske:P (ikke bil, men mann med bil). De har nå tenkt å flytte til Norge og lurer derfor på hvordan det vil bli å importere bilen? Får han samme avgifter som en nordmann som importerer fra Sverige? Er en Mitsubishi Galant 1997 v6 150hk (disse opplysningene må tas med en klype salt da det var søsteren min som gav meg dem :crazysant: ) PS: Håper jeg traff rett underforum.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Skal være 150hk i v6'n ja. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordgjersvold Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hehe=) takker for info! Men hovedproblemet er jo hvis en svenske flytter til Norge, må han da "importere" bilen med samme avgifter som en norske får når han importerer? Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Gir han opp adressen sin i Sverige? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg