Baufish Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Etter jeg hadde bilen til oppretting, må jeg taste en 4-sifra kode på min orginale cd-spiller. Denne har jeg ikke, og ikke forrige eier heller. Dette skjer hvis strømmen har vært koblet fra over lengre tid. Hadde det ikke vært for at man får max 10 forsøk, så kunne jeg bare starta på 0000 og jobbet meg oppover. Noen vært borti samme problem? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Må innom Ford merke verksted Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hvis du tar ut spilleren står det et klistremerke på siden med delenummer og serienummer. Hvis du PMer meg disse kan jeg finne koden. Forøvrig det som gjøres hos Ford Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikosu Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 skjedde meg på jobben også,da stod koden i en av de bøkene som skal følge med bilen...ellers får du koden hos ford-forhandler... Siter '99 Mitsubishi Galant 2,0tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Er dette noe Ford gjør kostnadsfritt? Blir jo et lite regnestykke om det lønner seg å kjøpe en ny spiller istedet for den kjipe orginale da. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Når jeg var innom fikk jeg gjort det kostnadsfritt Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikosu Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 det er vel sånn at så lenge du kan bevise at bilen er din (vognkort og leg) så fikser de det kostfritt hos Ford,ja...så hvis bilen står på far,samboer eller noen andre må vedkommende være med... Siter '99 Mitsubishi Galant 2,0tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Men jeg fikk ordna det nå. Fant koden mellom masse papirer.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg