eirikand Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 hei, jeg synes dette virker som et kupp. Bilen ser veldig bra ut og ser så å si orginal ut. Siden jeg ikke har så mye peiling på bmw e36 så lurer jeg på om dere synes dette er et godt kjøp? FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Ser ut som om den er blitt tatt godt vare på, prisen var jo også veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Tittet på den selv istad, og så grei ut den. ikke de råeste felgene, men en strøken bil ser det ut som! :) og prisen var heller ikke ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Solgt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg