Fyrsten Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Mazda 929 2.0l 84mod selges. Noe småfiks, "nye" vinterdekk(gått 50mil), eu-ok frem til 5/04. Fin arbeidsbil, bruker lite olje. Står i Østfold. kr 6.000,- Send pm eller mail med tlf-nr så vil jeg ta kontakt Mail: m0rkets_fyrste@yahoo.no ps 0=null Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 bare lurer.. er det auto eller manu gir på den?? ser ut som om jeg må kvitte meg med min bil..og da kunne en 929 hvert akkurat hva jeg leter etter så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Selvfølgelig er det manuell, 5-trinns tilogmed.... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 heheey..dette virker jo bra..har du no bilder av saken?? og vet du om det er no feil på den som må fikses før EU-kontrollen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Den trenger ny bakpotte da den som sitter der har revnet(???)... Evt hele eksosanlegget. Og det er noe galt med det elektriske, sikringen til blinklys og ryggelys ryker bare jeg skrur på tenninga. Har demontert dasjen for å finne feilen men har ikke finni den. Men vet den er der. Og seff er det litt rust, men ingen alvorlig(tror jeg) da bakre tårna er sveiset opp av forrige eier. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg