TommyO Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Heisann! Kjøpte meg en fin fin avensis stasjonsvogn i høst, og nå er jeg på leting etter noen gromme sommerfelger. Holder vel greit med 18"? Noen som kunne hjulpet meg med denne oppgaven? Er forresten en 06 D-Cat 2.2, Pacific blue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 har en fem eiket felg selv på vinteren som heter hunter hype r1 med høyglans polert kant som er ganske fin med 225/40-18 men kjører 235/35-19 blade på sommer, men da må du valse buene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 [/img] Her har du 19¨ blade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammbukk Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg har en svart D-Cat og bruker disse: Synes selv det tar seg bra ut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg