TiGrtuning Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 :morph: Har kjøpt universale lambldørhengsler som jeg skal ha på min civic.. noen som har gjort det før eller kan gi meg noen tips? om eventuelt ting jeg må passe på eller modifisere.. håper på svar.. Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 kan godt være at dem ikke passer HELT i de hullene som alerede er der fra døra, og at du må kansje sveise dem på, siden d kan bli slakkere med tiden å få åpnet og lukket døra:) all i know:P Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 kan godt være at dem ikke passer HELT i de hullene som alerede er der fra døra, og at du må kansje sveise dem på, siden d kan bli slakkere med tiden å få åpnet og lukket døra:) all i know:P[/QUOT nei dem passer ikke i dem gamle festene..så tenkte på og sveise fast noen nye bolter og sveise fast selve hengelet..så skal nok få det til..:).. Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg