MyBigMouth Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Vurderer å kjøre til Geilo i vinterferien, men har enda ikke fått testet ut bensinfobruket på bilen. Hvor mye må jeg forvente å punge ut med til Geilo fra Kristiansand tipper dere? Bilen er i bra stand, og lekker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Vurderer å kjøre til Geilo i vinterferien, men har enda ikke fått testet ut bensinfobruket på bilen. Hvor mye må jeg forvente å punge ut med til Geilo fra Kristiansand tipper dere? Bilen er i bra stand, og lekker ikke... Min bruker ca 0,85 på landeveiskjøring. Det er riktignok en 2,5 på 200hk, men forbruket er sikkert ikke så ulikt om du kjører noenlunde fornuftig. Hold gjevn fart, rundt 80-90km/t da går den mest økonomisk :) Vil tippe du greier å tvinge din ned mot 0,75-0,80... Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Min bruker cirka 0,75 med pen kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg