Chill Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Nå trenger jeg litt hjelp her... Jeg hadde min RF forsterker inne til service da den tok kvelden.. fikk den igjenn og nå piper/skriker den, skikkelig høyt og lyst. jeg sendte den inn igjenn og dem sier det ikke er noe feil med den.. jeg koblet den opp i bilen når jeg fikk den igjenn.. den peip like fært.. nå har jeg prøvd med en ny strøm kabel, jordingskabel, høytallerkabel og signalkabel, piper forstsatt, satt den opp inne i butikken her jeg jobber, piper like fært. Det piper i ca 10 min før det gir seg. Hva kan være feil?:S Takker for alle svar som kan hjelpe meg her.. Mhv Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hei! Hva slags forsterker har du? Men har en følelse på at det er en liten koblingsfeil i forsterkern. Kan være loddingen som er dårlig. Altså dårlig kontakt. Men send meg specc på forsterkeren. Så kan jeg sjekke litt opp^^ mvh Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det er en Rockford Fosgate Power serie BD mono forsterker - T1500-1BD Dem jeg hadde den hos sa dem hadde sjekka alt og ikke fant noe feil... og når jeg skrudde den på i dag så kom det en liten "poff" lyd fra den... Mhv Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Oi..ok. Da røyk noe garantert..Du får garanti av dem på serive avdelingen du leverte dem til. For de har jo ikke fikset den. Du har jo betalt for noe som ikke har blitt fikset. Men hvis dette er en periode feil. Så er det vanskelig for en serviceelektronikker å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Det er en periodefeil.. Må få dem på servicen til å prøve den mange ganger da... hmm.. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Oi..ok. Da røyk noe garantert..Du får garanti av dem på serive avdelingen du leverte dem til. For de har jo ikke fikset den. Du har jo betalt for noe som ikke har blitt fikset. Men hvis dette er en periode feil. Så er det vanskelig for en serviceelektronikker å finne. Dem sendte faktisk med en regning til meg siden dem ikke fant noe.. Så er feilen der enda.. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg