Tuscani Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Noen som har BMW E 46 katalogen liggende å kan hjelpe meg med å finne specs på HK/KW, CO2 og vekt på de forskjellige modellene som 3 serien ble levert med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Ci eller Sedan? Ci facelift har jeg en fullstendig oversikt til iallefall om det er intressant. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Noen som har BMW E 46 katalogen liggende å kan hjelpe meg med å finne specs på HK/KW, CO2 og vekt på de forskjellige modellene som 3 serien ble levert med. Skal du importere? AutoWeek.nl - CarBase - Bekijk en vergelijk nieuwe auto's of auto's van de afgelopen 25 jaar Automotive technical data by automobile manufacturer - Carfolio.com Når jeg sjekket vekten på E46 320d Touring på disse sidene ser det ut som Carfolio viste vekt ink fører (1580) mens Autoweek viser uten fører, men litt lavere (1480) enn hva jeg har fått opplyst andre steder (1505 eks fører). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg