turbotassen Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Kom igjen nå dieselfolk! :D Har ALDRI skrudd på denne bilen, og med mindre jeg ikke MÅ gidder jeg IKKE :P Men poenget mitt: Starter bilen normalt, lar den gløde i 5-6 sek før det fyrer løs. Men glødelyset går aldri av? Motoren går som en klokke osv.. Har skjekket sikring... Noen? Problemet kom imidlertid etter jeg tok av dekselet over varmeapparatmotoren framme i motorrom. VW POLO 1,4 DIESEL 1992 Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ingen som veit? Har kjøpt nye glødeplugger men er jo så trangt å komme til der med mine store hender. :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Finn ut om den faktisk glør hele tiden eller det bare er noe kødd med lampa. kjør den varm og mål om det er strøm på pluggene:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 hjelper nok ikke å bytte glødeplugger. Foreslår at du ringer vw verksted å snakker med en mekaniker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg