Gå til innhold

golf 3+impreza ra = VW impreza?

Ranger emnet


Baleni

Anbefalte innlegg

Prosjektet lagt på is ja

 

Jaja

 

og mikse de sammen ja, men jeg har fortsatt lyst til og kjøpe bilen, sette i mindre turbo og få trykk på lavere turtall, liten vits med turbo som gir f.eks 600hk og turboen begynner og lade på 4500rpm da vil jeg heller ha 300hk og trykk fra 2000rpm

for og ta det som ett eksempel..

for uansett hvor mange hester det er i den så går den ikke fortere en 180km\t pga. girkassa som har "rally utveksling" uansett

men planen er og få kjøpt den om en liten stund og bytte fronten og den ene lykta som er ødelagt etter ett lite smell på glatta i vinter med sommerdekk,

smelle i ett veltebur divesre som må til og heller bare bruke den på bane eller noe..

 

vet ikke hvor jeg har dette fra men;

enten ser du på en bil bare som ett fremkomstmiddel, eller så er det en hobby, det merker du FORT;)

 

Så kommer utfordring nr.2 Skal du ha bilen på skilt? Hva sier biltilsynet?

 

faren min kjenner en som jobber på BT med godkjenning osv, han hadde han bare fått bakover sveis i det lille håret han har og ståpikk pga. den lille bilen og det gromme inholdet, men kansje blitt en liten smule vrient og få godkjent, men ingenting er umulig..

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Trenger vel ikke mindre turbo På en STI RA, den drar godt med det som sitter standard, den er jo kjent for å ha trekk fra lave turtall pga opsett og boxermotorn, i forhold til Evo'ene som ofte sliter med Lag...

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår